Ons team

De Programmeerschool bestaat uit een mix van ijzersterke leerkrachten en inspirerende professionals uit de IT.

Door de inzet vanuit beide professies slaan we direct een brug tussen onderwijs en IT en zorgen we dat nieuwe kennis, vaardigheden en inspiratie de school in komt. Onze vakleerkrachten hebben niet alleen inzicht in het voortdurend ontwikkelende gebied van digitale kennis en coderen, maar weten dit ook zo te onderwijzen dat het maximaal aansluit bij de manier waarop kinderen leren.

Om leerlingen altijd de hoogst haalbare kwaliteit van lessen DG te geven faciliteert De Programmeerschool voortdurend opleiding en professionalisering van onze vakleerkrachten.

Waarom werken met vakleerkrachten uit IT? Onderzoek toont aan dat de inzet van vakleerkrachten positieve effecten heeft op leerprestaties. Onze gepassioneerde vakleerkracht stralen enthousiasme en toewijding uit, wat nieuwsgierigheid en interesse van leerlingen opwekt.

Teamleden