​BEL ONS 030 8909404

Zomer dagkampen

Ook dit jaar organiseren wij weer een aantal dagkampen programmeren voor kinderen van 7 – 12 jaar. We hebben zowel plek voor beginners als gevorderden. De kampen beginnen om 10.00 uur (9.30 inloop) en zijn om 17.00 afgelopen. De kosten zijn €395,- voor een week. Het aantal inschrijvingen in beperkt.

Behalve programmeren in Scratch en Python (gevorderden groep) spelen we leuke programmeerspellen, werken we met robots, met 3D en maken we een Stop Motion film. En er is voldoende tijd voor ontspanning met bijvoorbeeld een potje Weerwolven of een escaperoom, zodat de kids geen vierkante oogjes krijgen.

Bij onze zomerkampen leren kinderen spelenderwijs programmeren in een gezellige omgeving, met veel andere activiteiten eromheen zoals Virtual Reality, leren over computers, internet, spelen met Robots, Escape room, kettingsreacties en raadsels en puzzels. Ook is er tijd om af een toe een leuke game te spelen. De kinderen worden opgedeeld in een beginners en gevorderden groep.

Er is voldoende tijd om te ontspannen, zowel binnen als buiten, in een omgeving die veilig, gezellig en inclusief is.

Kosten voor de week bedragen €395,-.

De kampen zijn geschikt voor kinderen van 7 tot 12 jaar.

Uit ervaring van onze docenten in het basisonderwijs en Plus- en HB-klassen hanteren wij een minimum leeftijd van 7 jaar.

Inschrijven Zomerkampen

Hier kunt u uw kind inschrijven voor Zomerkampen van Revenge of the Nerds Academy. De lessen starten om 10 uur ’s ochtends (9.30 inloop) en eindigen om 17.00. Voor snacks en drinken wordt gezorgd. Er is een beperkt aantal plaatsen beschikbaar. Inschrijving zal gebeuren op basis van volgorde binnenkomst.

Aanbetalen

Scan de QR code om direct aan te betalen, uw inschrijving is pas definitief als uw aanbetaling is ontvangen.